Çarşamba, Ekim 02, 2024

UHU

-Şu adam senden hoşlanıyor.

-Nerden anladın.

-Sana benim baktığım gibi bakıyor.

-Kabul ediyorum.

-Tanıştırayım mi.

-Tanıştık zaten. Ama çekingen biri.

-Çekingenlik iyidir ya... Belki senden bekliyordur.

-Kabul ediyorum dedim ya.

-Bu mu yani hareket. Teklifi kabul etmek!

-Kabul etmek aslanın ağzında, bilmiyorsun...

-Bununla yetin diyorsun...

-Benimle yetin. Başka adamlara bakma. Onları senin kadar sevmeyeceğim.

-Bir geleceğiniz var yani onlarla. Olumsuz da olsa, bir gelecek.

-Bir gelecek yerden, tavuk esirgenmez.

-Kaz idi o.

-Sensin kaz. Mezarını siyah kaz.

-Küt saç uzamaz mı. Hep mi küt kalır.

-Kuaförler alınır.

-İçeri mi alınırlar. Yarışmaya. En küt yapan kazanır. Kütlükte bir sınır yok mudur.

-Kütlüğüne ket vurma derler, bilirsin.

-Ben bilinmek istedim.

-Ben de... Ama kim tarafından olduğu önemli.

-Taraf tutmuyorum.

-Kendi taraflarındasın hep. Açıl biraz.

-Rahatsız mı ettim.

-Benim tarafıma gel. Yakalan bana.

-Senin teklifin de bu mu.

-Bu böyle uzar.

-Sakız gibi teklif.

-Yapıştırıcı.

-Yatıştırıcı.

Hiç yorum yok: