Perşembe, Mayıs 23, 2024

HAKLI BİR GÖT



Kadını uzaktan gördüm. Yabancı bu dedim. Çıplak ve iri bacaklarını bir salıyor bir altına alıyordu, hiçbir türk kadını öyle oturmaz. Sonra uzatıyor, çekiyor, kaldırıyordu... İki tane erkek vardı yanında, dedim, anca: Bu beden anca iki erkek alır... Beni bilen bilir: Çapkın olsaydım kazanova don juan kim vardı başka yanımda halt ederdi. Kadın sanki havalandı, geldi ve bir anda sol yanıma otururken buldum onu. Poposundan neredeyse sıyrılmış ve deliğini gösterecek şortunu o zaman fark ettim. Ve türk olduğunu... Yanıma etraftaki mekanlardan birinde çalışan eleman oturmuştu, oturabilir miyim diye izin alarak... Tabii yahu demiştim. Oturunca ama 100 liranı alırım demiştim, gülmüştük. Bu göt, yanıma otururken neredeyse çocuğun kucağına oturacaktı, iteledi onu bana doğru... Tam yanıma oturmadı çünkü şehvetliler korkak da olur... Doğrudan kucağıma otursa, düşünün... poliste, abi yahu, daha ne istiyorsun diye şikayetimi ciddiye almayacaklar... Yanındaki iki erkek de gelip biri yanına soluma, biri sağıma oturdular. Nasıl mutsuzlar. Gay olsalar bari. Bir götün peşinden bu kadar gelinmez, gelmemişler de gibi hem... Göt hayatında bir kez bile gelmemiş gibi... Gaylik kurtarır anca bu fettuçinoyu... Şılladı şulladı çirkin suratlı et, fettin deden neslin baban hakim her konuya ve duruma, şöyle yapalım böyle gidelim diyor, niye uçmuyoruz, bu adam niye benle ilgilenmiyor, ben eğildim cep telefonuma yarı gülerek, gerzek rimbo okuyorum, 3 dakika... Hadi şuraya gidelim artık diye kalktı, kaldırdı, gittiler... Çocuklar yakışıklı makışıklı, şöyle bir baktılar bana, ne anladılarsa. Biz elemanla kaldık o mahcup. Sen izin istedin bu hadsiz ne istedi dedim -bir çocuğu varmış sonra konuştuk- sustu. Müşteri her zaman haklı bir göt müdür bu kadar.

Hiç yorum yok: