Çarşamba, Mayıs 22, 2024

YAKIN TAKİP

Onu takip ediyordum. Otelden içeri girdi. Asansöre girdi. Ben de arkasından. Birkaç kişi daha vardı. Bir katta indi. Ben de arkasından. O sağa gidince, ben sola gittim. Birazdan döndüm, bana bakıyordu.

Beni mi takip ediyorsun!

Evet.

Gel dedi, odaya girdi. İçerde bir adam vardı.

Bu da kim?

Evli olduğunu bilmiyordum.

O abim dedi.

Ama hâlâ evli olabilir dedim abisine.

Evli değil dedi abisi.

Yemek söylesene.

Bu adam ne olacak?

3 kişilik söyle. Ben de ondan hoşlandım.

İspiyonlarsa bizi?

Vururuz.

Ne vurması dedim.

Snipper’ız biz dedi kadın. Bana kartını verdi. Ciddi ciddi snipper yazıyordu adının altında.




Yemekten sonra ayrıldım odadan. 3 gün sonra aradım.

Neden aramadın dedi.

Aradım dedim.

2 gündür bekliyorum. İş bitti.

Bilmem kimmiş. Politikacı.

Hani sırdı dedim.

Sana güveniyorum dedi.

Kalp krizi diye okudum.

İş bittikten sonrası bizi ilgilendirmez.

Hasır altı dedim




Yatakta çıplak yatıyoruz. Memeleri gözüküyor yorganın üstünden.

Hasır altı dediğim geldi aklıma. Yine dedim:

Hasır altı.

Memelerinin üzerine yorganı çektim. Tekrar açtım. Tekrar çektim tekrar açtım.

Bir daha yapalım mı?

Sen ne iş yapıyorsun?

Yeniden doğuyorum dedim.

Nasıl yani dedi.

İspiyonlarsam beni vuracaktın ya. Ama onun için uzaklaşmamız lazım.

Hemen şimdi dibindenyaparım dedi.

Sen olduğunu anlarlar dedim.




Bir an komiser aklıma geldi. O yapmış olamaz diyordu, o snipper. Bu dibinden vurulmuş.




Sen ne iş yapıyorsun’u bu sırada dedi.

Yeniden doğuyorum dedim.

Belli dedi.

Yorganı üzerimden aşağı çekti.

Hiç yorum yok: