Pazartesi, Temmuz 29, 2024

NEYE BENZER 2

-Yazar kitabın sonunda birkaç sayfalık bir ek yazmış, her anlattığını birkaç cümleyle özetlemiş. Hikayenin bölümlerini tek tek aforizmalaştırmış. Böylece hikaye okumaktan sıkılan ya da hikayeleştirmeyi sıkıcı, aklına eksik bulan okuru da memnun etmiş. Keşke her kitapta denense. Benzerini ben Nütopya’da yapmıştım; bir bölüm yazdım sonunda ve (ama) onu başa koydum: İğreti Öğreti.


-Merhaba üstadım bahsi geçen eseri okumadım ama yalnlış anlamamışımdır umarım. '' D.... M.....'' isimli küçürek öykü kitabımın 2. Baskısının genişletilmiş halinde bende uyguladım. Kitabımı genişletilmiş 3 bölüm olarak tasarladım.. son bölüm ''m.... d.... öyküler'' böyle oluştu...



-Hocam neden benim mekanımda kendi reklamını yapıyorsun! İğreti Öğreti okudun mu... Murat Sohtorik okudun mu... Nefret ederim mesela senin gibi insanlardan, yazar olarak beni zaten ilgilendiremezsin. Özür dilemeni diliyorum:)
...
Bir gün benim bir paylaşımımı beğeniyorsun allah allah diyorum, 1 gün sonra kitabının tanıtımını yapıyorsun!! Yer miyim ben bunları:))) Murat Sohtorik dünya edebiyatını yerden yere vurmuş tek yazardır, senin yazarlığın ne olabilir ki, sakat bir kolun uzantısı ancak:)) Murat Sohtorik dünyadaki tek sağlam insan otobiyografisini yazabilmiş yazardır... Benle öyle yeni yetme iletişim kurma bi daha...

Hiç yorum yok: