Cumartesi, Temmuz 06, 2024

RU

Bu, Aydınlanmanın Diyalektiği'nin entelektüel sonucudur.....

Pardon yanlış girdim RU’dan bahsedecektim.





18 yaşında erkek. 38 yaşında kadın. Sonunda kadın hamile kalır, çocuk da üniversiteyi kazanmıştır ama kadın için kalacaktır. Kadın bunu istemez, genç adamın hayatını yaşamasını ister ve ayrılık mektubu yazar. Tam o sırada genç adamın annesiyle tanışır.

Safe Haven’da ise adamın bir çocuğu vardır ve yeni taşınmış genç kadınla tanışır. Kadının komşusu, adamın eski eşi ve çocuğun annesi çıkar. Aslında eski eş ölmüştür ve ruhu dünyada kalıp yeni kadına eşi ve çocuğunu emanet etmek istemektedir.

Ölmüş eş kasabada hiç gözükmez. Anlamıştım, bu kadın aslında yok demiştim... Ru’da o kadar zeka beklemediğimden tahmin etmedim, ama orda da genç adamın annesini -hastadır- kimse ziyarete gelmez...

Kadın genç adama ayrılık mektubunu veremeyecektir. Annesi gibi onu terk edemeyecektir. Karnında çocuğuyla.

Hiç yorum yok: