Şamgaltı pikap. Öğlen bira içmeye gelip reklam sloganı yazdığım yer. Bomonti bu halde değilken orada bir ajanstaydım. Karşıya Lotus yaptılar. Nişantaşı uzantısı olmuş... Bir sevgilim de Şamkaltıda oturuyordu bir zaman sık gelirdim. Bir gün tanıştırmak için çocukluk arkadaşıyla geldiler çocuk seni buralara mı getiriyor demiş sonradan, gerzek, asılıyordu, İkisi de boşanmışlar, e birlikte olabilirler! O zamanlar erkeg mekanıydı tabii şimdi kadın dolu. Nişantaşılı Şangırtılı arası kadınlar. Bir ben erkek, k ile. Diyeceğim fiyatları abartmışlar, bu neee, bodrumda kazıklanırım ama havamı da atarım, pikap kime, kim kaldırır pikapı. Eskiden kadın kaldırıyorlardı muhtemel burda, pikapın kamyonetle ilgisi yok yani, benje, benje:)) içkiyi evde bıraktım şafrptı..





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder