Pazar, Ağustos 25, 2024

AYAK YIKAMA DURUMLARI

Baki Ayhan sayfasından bana hâlâ mesaj geliyor, sanırım onu sildiğim ama yasaklamadığım için. Biri benim Baki Ayhan'a en yararlı mesajımı beğenmiş:))) Bana kalfa diyenin kendi kalfalığını göstermiştim, onlara beğeni yok, zaten muhtemelen biliyorlardır, sevilesi bir tip değil, benim çok arkadaşım olmaz çünkü bana tapmalarına izin vermem, aramızdaki fark bu:)))) Böylece onun her mesajını beğendiklerini benimkileri beğenmediklerini görmüş oldum. Üç beş kişi. Biri bana arkadaşlık teklifi gönderdi tabii ki kabul etmedim, önce yazdıklarımı okuyup beğenecek, niyetini belirten bir şeyler yazacak ondan sonra, trollerle uğraşacak değilim. BAki'nin ik yazdığını beğenen ama altına bana yararlı ne bir beğeni ne bir yorum yazmayan (yazan değil yazmayan:) Ahmet Yıldız ve Filiz Elasu'yu arkadaşlıktan çıkardım... Baki muhtemelen beni hiç okumamış ve okumayacak, işte edebiyatın eleştirinin ve magalomaninin durumu:) Ben zeki değilim insanlar-edebiyatçılar aptal. Dokunduğu -benim yıllardır yazdığım- nokta bizim zeki olmamızdan kaynaklanmıyor. Bunun görülememesi aptallık ya da başka oyunlar. Baki tam bir megaloman benim öyle olmadığımı kanıtladığı için iyi bir mal:) Örnek anlamında yani. Mal bulmuş Baki gibi davransa da yazdığını yayınlatması işimize yarayabilir. Edebiyatçılar siyasetçilerin ayaklarını yıkamaktan kurtulur inşallah.





Hayır salak aramak durumunda kalacak benim bloglarımdan kendi yazdığı konunun nerde işlendiğini:))) Bana kibar davransa, ben adres verirdim. Hoş o zaman zaten yazamayacak:))) Benimkini yayınlatmak gibi bir insaniyetten zaten fersah fersah uzak. Baki kalamayacak, hoş da olmayan bu seda.

Hiç yorum yok: