Salı, Ağustos 27, 2024

MBarış Övün'ü de kapattım!

MBarış Övün'ü de kapattım:) Aman hemen açıklayayım da aşağıda görüldüğü gibi hemen kendi saçma yorumlarına çekmeye çalışmasın gerçeği: İki siteyi de kapattım! Bir reklamcılar bir de yazarlar sitesi, bilen bilir... O günlerde nasıl madarayım(:)), siteler atıl duruma geçti, birisinden tamamen uzaklaştı tüm yazanlar, diğerinin kraliçesi forumları kilitledi... Övün arkadaşı da ben kendimden yasakladım: ayrıntılar aşağıdaki gibi burada kalsın:

Barış Övün beni eklediği için arkadaş öldük, evet öldük. Benim hiçbir metnimi beğenmeyip ekleme talebi gönderdiğine göre kendi okunmasını talep ediyordur. Okudum, sıradan. Benden bişi paylaşmazsa silicem.

MBarış Övün
Baki Ayhan ile polemiğinizi okudum, ilginç geldi, öyle ekledim. Burada benzer şeylerle uğraşan insanlar buluşuyor. Benim özellikle bir talebim yoktur. Yazılarımız bazen okunur, bazen okunmaz. Bazen paylaşılır, bazen paylaşılmaz. Şartlı paylaşmayı da ilk kez sizden duydum:) Canınız sağ olsun:)

Murat Sohtorik
Bakın beyefendi söylediğim gayet basit, bir yazarı ekleyip onu hiç okumuyor olmanız en hafif itibariyle tuhaf! Buralarda buluşup başka ne yapmamızı bekliyorsunuz? Benzer şeylerle uğraştığımızı da hiç sanmıyorum, Baki'ye de söyledim. Bugüne kadar gelmiş geçmiş yazarlarla benzer şeylere uğraşmamışız, Baki'ye laf etmediğinize göre sizle ortak noktalarımız da azdır, sizi not aldım bakıcam, size de tavsiye ederim, boş konuşmaktan iyidir... Sevgiler.

MBarış Övün
Murat Sohtorik "ekleyip hiç okumuyor olmanız" sözünüz biraz tutarsız olmuş. Aynı gün ekleyip nasıl "hiç" okumuyor olabilirim? Eklemişim ki dikkatimi çekmiş, bu adamı takip edeyim,, demişim. Her eklediğim kişide aynı gün o yazarın makalelerini okumaya başlamıyorum yani:) Sizden bir şey paylaşmayı düşünmüyorum, silebilirsiniz beklentili ve çıkarcı paylaşımınızı. !! Okuyorum facebook'taki atışmalarınızı , fakat kendinizi çok ciddiye almanız polemiklerde madara olmaktan başka bir şey getirmiyor size..

Murat Sohtorik
MBarış Övün Baki'yi de seni de burda madara eden benim, görülüyor bunlar, yazıyla yalan söylemek sizin gibi üçüncü sınıf entellerin tutmayan politikaları. Siz kendinizi boşa tatmin ederken ben kendimi neden ciddiye aldığımın kanıtlarını veriyorum yıllardır yazılarımda. Tanıştığımıza sevindim ne olduğun görülmüş oldu.

Murat Sohtorik
Sildim ama bazı ayrıntıları geçelim: Adamın o kadar düz bir zekası var ki, ya da ahlaksızlık için yalan için eline gelen fırsattır diye özellikle anlamazlıktan geliyor: Ben sanki ona cidden benim yazılarımı paylaşın demişim:)) Dalga geçiyorum, dalga, dalga.

Hiç yorum yok: