Pazar, Ağustos 04, 2024

MALZEME

Sosyal medya geçmişte olsaydı eserini yayınlatamamış dolu sanatçının acılarını (ve yaltaklanmalarını) okumayacaktık, belki kaybolan gerçek sanatçıları tanıyacaktık! Şimdi mesela facebook kapalı olsaydı en azından ben bu yetersiz akıl yürütmeyi okumamış olacaktım, malzeme oldu iyi oldu!

......

"Bir patırtı, gürültü… Instagram kapanmış, ne zaman açılırmış?
Açılırsa açılır, kapanırsa kapanır. Ben kaderimi sosyal medyaya bağlayan bir sanatçı değilim. Elbette ben de fikirlerimi paylaşmak, konser haberlerimi vermek için sosyal medyayı kullanıyorum. Hatta, Facebook’u ilk kullananlardan biriyim. Ancak hayatımı bu sanal dünyaya bağlı tutamam.
Zamanında nasıl sesimi ve müziği duyurmak için şehir şehir gezip konserler verdiysem, her zaman (gücüm yettikçe) bu birebir iletişimi tercih ederim. Sosyal medya şirketlerinin biri gider, biri gelir. Biri bugün biri yarın moda olur.
Bunlara takılmayın, yaptığınız işi doğru yapın, balon şöhretlere itibar etmeyin.
Sosyal medya bizi değil, biz onu kullanalım." TULUYHAN UĞURLU

Hiç yorum yok: