Perşembe, Mayıs 02, 2024

HZ. HİBRİT

İşim gereği, amacım olan işim ama, ki kayıp Annemi bulmak; bir kalantor aileye yanaştım, yakınlaştım. Yazı işlerini hallediyordum; zorlu rakiplerimden sıyrılarak. Tehlikeli bir yol önermiştim; reddedeceklerinden tehlikeli: Ticari işlerini edebi yorumlarla tanıtmak... Sadece ticari ya da sadece edebi olsa etkilenmeyecekleri biçimde etkilendiklerinden demek; gelişmeye uygundu belki de bu aile.

Kardeşe âşık oldum. Ama ailenin sırları abladaydı, her şeyi yöneten oydu. Ablayla ilişki yaşamaya başladık, bana âşık olduğundan. Kardeşle araları bozuldu, düzeldi; iyi idare ettim.

Sonuç: Anneme ulaştım. Düşündüğüm yerde değilmiş. Ablaya âşıkmışım. Beni esas gören O’ymuş. İçimdeki Annemi gören.

İşi bıraktım, evlendik.

(Kardeş hiç evlenmedi; yanımda mutlu.)

Hiç yorum yok: